Barra horitzontal

A poc a poc vaig millorant el blog... disculpa el desordre!

dijous, 28 de novembre de 2013

Pessebre de feltre






















El fred i les baixes temperatures ja han tornat!
Gairebé hem començat el compte enrere en els preparatius de les Festes de Nadal.

Us animeu a fer un pessebre utilitzant feltre, teles, cintes, boletes de vidre i botons?

Avui us ensenyaré algunes de les figures que ja tenim fetes: el Rei Baltasar, els tres camells,
el paisatge...

En properes entrades us explicaré el pas a pas d'alguns d'aquests personatges.

Farem un petit tastet... per anar obrint boca!

























Mentre preparo tot el necessari per poder ensenyar com podem fer el pessebre, vaig aprenent moltes coses sobre com millorar el blog. (Disculpeu si aquest dies heu vist que hi passen coses extranyes!)

Faig el curs Hello!Blogging, organitzat per un meravellós equip de professionals expertes en comunicació, fotografia, creativitat, edició i molts altres camps... a més a més de ser unes magnífiques persones.

Estic parlant de la Bea (Con botas de agua) , de la Mar i la Maria (Bebestilo) i la meva estimadíssima Begoña (Tea on the moon), a la qual admiro moltíssim.

Des d'aquí també envio una abraçada a totes les meves companyes del curs: noies de diferents ciutats, inclús algunes viuen en d'altres països, amb les que comparteixo dubtes, il·lusions, aficions i moltes moltes ganes d'aprendre.





8 comentaris:

  1. Por favor.. qué monada!!!!!! Me encantan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! te encargaría para el belén! jajajaja!!!!!!! ENHORABUENA!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias María! Es un pesebre muy personal. Lo pasé pipa diseñándolo. Te cuento un secreto? Lo empecé hace unos años y todavía me falta hacer bastantes figuritas... Pero con la ilusión de mejorar el blog lo he recuperado de dentro de su caja. A ver si me animo estos días de adviento y lo puedo acabar! Un besito!

      Elimina
  2. Es super divertit i original!!! M'Encanta!! Espero properes entrades per saber com l'has fet!!
    Un petonet artista!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ens intercanviarem "receptes"! Fins aviat! Una abraçada ; )

      Elimina
  3. Però que xulo Esther!!! :D tinc ganes de veure-ho tot! té molt bona pinta! ara, jo cosint... no sé si tindria tanta paciència jejeje
    ah! i ja explicaras que tal el curs aquest que estas fent, tu endavant amb el blog, ves provant cosetes que ni que es vagin veient canvis, segur que és per a millor ;)
    Fins aviat!
    petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Laia! Aquesta setmana també he pensat molt en tu i en el taller tan especial que vas organitzar dissabte amb el Pablo Salvaje! Ho vaig passar molt bé i tinc pendent, també, fer la crònica de com va anar! Però, entre la feina, el poc temps lliure i les ganes d'explicar-ho bé, potser estaré uns dies en penjar l'entrada... Que se m'acumula la feina! Un petonet! Ja saps que tens pendent trucar-me! ; ) Un petonet i passa-ho molt bé a Creativa!

      Elimina
  4. Uauuuuu! Quina passada! És súpermaco i original! Espero el pas a pas! Una abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola de nou, Estel! Ui, quina responsabilitat, el pas a pas! Jejeje... Un petó! Tinc moltes ganes de veure una nova entrada al teu blog. El teu moodboard digital m'ha agradat molt!

      Elimina