Barra horitzontal

A poc a poc vaig millorant el blog... disculpa el desordre!

dilluns, 25 de maig de 2015

Serigrafia tèxtil

Durant molts dies, setmanes i, fins i tot gairebé mesos, he deixat de banda la publicació al blog per poder dedicar-me al disseny de les meves teles estampades.

Penso que poder escollir els motius que il·lustraré, decidir la mida d'aquests, la combinació, la distribució en l'espai i el color em permet fer la meva pròpia col·lecció de teixits: al meu gust, al meu estil... sense haver de dependre del que m'ofereix el mercat!

He gaudit moooooolt jugant a combinar, fent provatures i imaginant com seria l'estampat final.

Però també m'he equivocat, he fet malbé alguns retalls i he passat moltes hores robades al temps lliure tancada dins del taller o davant les màquines de cosir.

Tot ha valgut la pena! Em sento molt feliç d'haver pogut aconseguir aquesta petita mostra i, a la vegada, tinc el cap ple d'idees per continuar fent gran aquest projecte.






La tècnica que he escollit per aconseguir aquestes teles ha estat la serigrafia tèxtil a partir del dibuix directe.

Per começar no cal massa materials i els productes, encara que requereixen d'un aprenentatge (que, en el meu cas, es basa molt sovint en l'assaig-error) són bastant fàcils d'utilitzar.

Així doncs, amb les teles serigrafiades a partir dels propis dibuixos, he pogut fer una petita col·lecció de necessers.

Tots són diferents! La gràcia de fer les coses a mà és poder decidir fins al mínim detall!

Estic molt contenta amb el resultat final.

I a vosaltres, què us ha semblat?










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada