Barra horitzontal

A poc a poc vaig millorant el blog... disculpa el desordre!

dilluns, 6 de juliol de 2015

Estoig de tela

Dies d'estiu que comencen amb força!
Les vacances i el temps lliure ens permeten recuperar algunes de les activitats que teníem aparcades.
La restauració de petits mobles és una de les aficions que m'he proposat dur a terme durant l'estiu.

Recordeu que us vaig parlar de l'atelier de costura? Aquest petit expositor que vaig adquirir en un mercadet em serveix, actualment, com a organitzador d'agulles de fer mitja. Tot i que he pensat que també faria una molt bona funció com a classificador de boles de feltre per tonalitats.
Vaig utilitzar la pintura Chalk Paint de Autentico (color Mint) per donar-li un toc més personal.
Dins de l'expositor podeu veure el fus amb fil filat a mà i un estoig de tela ple de retoladors que pot acompanyar-te a qualsevol lloc!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada